Ayuthaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Rijnbeek - WaarBenJij.nu Ayuthaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robin Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Ayuthaya

Door: robinrijnbeek

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Hoi iedereen!

Gisteren ben ik vroeg in de morgen vertrokken naar Ayuthaya, de oude hoofdstad van Thailand, waar veel oude tempels en ruines staan. Tijdens de trip naar the tiger temple heb ik een Belgisch stel leren kennen. Zij gingen vandaag ook mee naar Ayuthaya. Na ongeveer 1,5 uur rijden kwamen we bij de eerste tempels aan, indrukwekkend om te zien! Er was ook een gids bij die wat geschiedenis over de tempels vertelde.

Het was overal erg druk omdat het blijkbaar de 2780 verjaardag van Buddha was, daarom gingen veel locals naar de tempels om te bidden.

We bleven overal ongeveer een half uurtje en gingen dan weer door naar het volgende stadje. Rond half 1 kregen we een lunch, dus lekker Thais gegeten. Rond 15:00 gingen we weer richting Bangkok en om 17:00 lag ik lekker in het zwembad.

Na een hele dag cultuur snuiven had ik 's avonds afgesproken met Jasper en Saline (de Belgen) om wat te gaan eten op KaoSan Road. In een gezellig restaurantje hebben we wat gegeten en daarna zijn we op zoek gegaan naar een discotheek. Tijdens het eten hebben we ook nog een andere Nederlandse jongen leren kennen en 2 Engelsen die ook mee gingen stappen. Met z'n 6e zijn we in 2 taxi's gestapt die ons naar een te gekke nachtclub bracht! Echt een super avond gehad!!

Na 2 dagen om 05:30 opgestaan te hebben vandaag lekker uitgeslapen tot 11:45. Was alleen even vergeten dat ik om 12:00 uit moest checken, haha. Maar voor een paar Bath kon ik blijven tot 16:00.

Vandaag verlaat ik Bangkok en ga ik door naar Chiang Mai, ik word om 17:30 met een bus opgehaald.

Super leuk om al jullie reacties te lezen!! Ik ga zo kijken of ik hier foto's op kan zetten, op Facebook staan er ook al een paar ;) Greetz en tot het volgende bericht!

  • 05 Juni 2012 - 09:13

    Ha Dat Doe Je Goed !:

    Gaat goed daar zotezien! Leuke fotos ook.
    Have fun!

  • 05 Juni 2012 - 09:49

    Miranda:

    Top zeg, dat je al zulke leuke contacten hebt op gedaan!!!

    Jah! We kijken allemaal uit naar de foto's hoop dat het lukt...!;)

    Take care and have fun!!!

    XxxX

  • 05 Juni 2012 - 10:00

    Tony:

    Das weer eens wat anders dan de hele dag "clubs" uitdelen ;-)
    Zo te zien wordt t een topreis. Enjoy!!

    (p.s. neem ff zo een tijgertje mee voor me)

  • 05 Juni 2012 - 10:05

    Pap:

    Robin,

    supergoed om te horen dat het zo goed met je gaat, leuk die nieuwe contacten. het lijkt wel of je al weken onderweg bent als ik je verslag lees, maar je bent pas een paar dagen onderweg. Goed bezig!!

  • 05 Juni 2012 - 10:13

    Eline:

    Ik ben nu al jaloers op je reis! Heel veel plezier nog! En leuke foto's!! XX

  • 05 Juni 2012 - 10:39

    Mam:

    Hey Rob,
    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Je hebt in die paar dagen al een heleboel beleefd en dan nu nog zoveel dagen te gaan. Leuk dat je al contact hebt gemaakt met anderen. Have fun en let goed op jezelf.

    xxx mama

  • 05 Juni 2012 - 16:04

    Je Mattie :p :

    leuk !!

  • 08 Juni 2012 - 17:16

    OMA EN RUUD :

    Kijk bij antoinette in de computer want die van ons is stuk lees al je bijzondere ervaringen super hoor geniet ervan rob hoe was het in de junggle?

  • 11 Juni 2012 - 17:31

    Marion En Bart :

    Super Robin dat je het zo naar je zin hebt!!!!! doe voorzichtig.
    lieve groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Robin

Actief sinds 20 Mei 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 7864

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Singapore

Landen bezocht: