Langkawi, Bangkok and back home! - Reisverslag uit Langkawit, Maleisië van Robin Rijnbeek - WaarBenJij.nu Langkawi, Bangkok and back home! - Reisverslag uit Langkawit, Maleisië van Robin Rijnbeek - WaarBenJij.nu

Langkawi, Bangkok and back home!

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 Augustus 2012 | Maleisië, Langkawit

Hallo iedereen!

Alhoewel mijn reis door Zuid-Oost Azië helaas al voorbij is en ik ondertussen alweer in Spanje zit, wil ik toch nog even mijn laatste belevenissen met jullie delen!

Na mijn laatste reisverslag ben ik doorgegaan naar Langkawi in Maleisië om daar Pap, Miranda, Nino en Luna te meeten! Na een dag reizen kwam ik met de ferry aan op Langkawi en daar stond iedereen me op te wachten, super leuk om hun na een dikke 1,5 maand weer te zien!! Na alle omhelzingen reden we terug naar het huisje waar we deze week verblijven. Een mooie bungalow in een luxe resort, lekkerrr. Er zat een mooi zwembad bij het resort en de zee was een halve minuut vanaf onze bungalow.

Het was leuk om al onze belevenissen van de afgelopen tijd te delen en om elkaars foto´s te bekijken. De derde dag zijn we een stukje gaan touren met de auto en hebben we prachtige watervallen bezocht! Veel prachtige uitzichten gehad en ook nog gezwommen in een waterval. Dit eiland barst van de leven, echt overal liepen kleine aapjes, leguanen, salamanders, etc. Mijn hele reis wilde ik al een op een jetski varen en hier kwam het er eindelijk van. Samen met Nino heb ik een jetski gehuurd op een dag met veel golven waardoor we de helft van de tijd door de lucht vlogen, heel vet!! Een andere dag ben ik met Nino in een kabelbaan geweest naar de top van de hoogste berg, 850 meter. Vanaf hier hadden we prachtige uitzichten over de eilanden!

Na een super gezellige week die heeeel snel voorbij vloog zat de tijd er alweer op en ging ik terug richting Bangkok voor mijn terugvlucht. Na het afscheid stapte ik weer in de ferry richting het vasteland en daarna in een slaaptrein naar Bangkok. Ik kwam daar om een uur of 12:00 aan en na een tijdje zoeken had ik een guesthouse gevonden. Die dag heb ik nog wat dingetjes gekocht op Koh San Road en ´s avonds had ik afgesproken met Carlo en Carmen. Met hun heb ik zeker een maand gereisd en zij vliegen ´s nachts terug naar Canada. We hebben lekker ergens gegeten en onze verhalen van de laatste weken gedeeld.

Ik kwam rond 00:30 thuis en ben meteen me bed ingedoken. Na een half uurtje voelde ik wat lopen op me rug, ik draaide me om en zag dat heel me bed vol zat met kleine beestjes!! Ze heten bedbugs, heel de vakantie was ik hier alert op want ik had al verhalen gehoord van andere reizigers dat die hier weleens in een bed verstopt kunnen zitten. Dus ik ben snel onder de hete douche gesprongen om ze van me af te krijgen en heb al mijn spullen van de kamer af gehaald. De receptie was al dicht en er hing nergers een nummer om ze te bereiken, dus omboeken naar een andere kamer was geen optie. Toen heb ik maar een bed op de grond geïmproviseerd met wat handdoeken en kleren.. Niet echt een succes geworden uiteraard, haha.

Na een lange nacht ben ik in de ochtend richting het vliegveld gegaan. Het was weer even spannend of ik mee kwam met het vliegtuig want ik moest tot het allerlaatste moment wachten om mijn bagage af te geven. Het laatste stukje moest ik nog rennen want de gate zou gaan sluiten. Gelukkig op tijd aangekomen en toen we het vliegtuig instapten kreeg ik te horen dat ik Business Class vloog, relaxed!! Na een hele chille vlucht weer aangekomen in Nederland waar vrienden en familie me op stonden te wachten, heel leuk om iedereen weer te zien!! Het was een geweldige reis die ik zeker nooit zal vergeten!

Het is eigenlijk te gek voor woorden maar ik zit nu weer in Mallorca voor 11 dagen feesten met al die gasten! We zitten in een lekker All Inclusive hotel met mooie zwembaden, vlakbij het strand en uiteraard geweldige discotheken!

Iedereen bedankt voor het lezen en alle leuke reacties!! Tot de volgende reis!

Adios, amigos!


  • 02 Augustus 2012 - 18:28

    Pap & Miranda:

    Hi vakantie ganger!!!!
    Wat super leuk om toch nog even je
    eindverslag te lezen!
    Denk dat je met een geweldig gevoel
    op deze reis terug zal kijken!!
    Nu eerst deze party vakantie en
    dan op naar het volgende avontuur....;-))
    Kijk je uit voor bedbugs.... Haha

    Have fun pap & Miran

    XxX

  • 05 Augustus 2012 - 14:21

    Bart En Marion:

    Hoi Robin

    Wij erg genoten van je mooie reis verhalen,
    nu nog even lekker genieten in Mallorca,
    wij hopen je daarna gauw te zien.


    Lieve groetjes van Bart & Marion.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Langkawit

Robin

Actief sinds 20 Mei 2012
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 7857

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 30 Mei 2015

Singapore

Landen bezocht: